Miło nam ogłosić wyniki tegorocznego szkolnego konkursu plastycznego
"Ozdoby Świąteczne - Boże Narodzenie 2022 r".
Nagrody otrzymują następujący uczestnicy:
Magdalena Masalska kl 1A
Natalia Wierzbicka kl. 3A
Lena Ziziuk kl. 2A
Hanna Milewska kl. 3A
Maria Mańko kl. 2A
Miłosz Dec kl. 6B
Julia Jabłońska kl. 6A
Hanna Trusiak kl. 5A
Zofia Żarnowska kl. 5B
Anna Jarmołowicz kl. 5A
Wszystkim uczestnikom dziękujemy i serdecznie gratulujemy!
Zapraszamy za rok.
Uczniowie klasy 5 a uczestniczyli w zajęciach w ramach cyklu spotkań profilaktycznych: DZIECKO Z KLASĄ, GRUPA I JA, MOJE EMOCJE w poradni profilaktyczno-konsultacyjnej Stowarzyszenia MONAR. Zajęcia dotyczyły przyczyn konfliktów oraz sposobu ich rozwiązywania, współpracy i refleksji nad korzyściami i trudnościami związanymi z byciem w grupie, a także uzewnętrznianiu doświadczanych emocji oraz sposobach radzenia sobie z nimi.
Uczniowie klasy 6a wybrali się w wirtualną podróż śladami Stasia i Nel. Stworzyli mapy wędrówki bohaterów "W pustyni i w puszczy" Henryka Sienkiewicza. Wędrując wzdłuż Nilu poznawali nie tylko interesujące miejsca, ale przede wszystkim egzotyczną florę i faunę pustyni, sawanny i puszczy afrykańskiego lądu.
Monika Jamiołkowska - nauczyciel języka polskiego
Młodzież z klasy 8b w ramach zajęć języka polskiego uczestniczyła w projekcie edukacyjnym podsumowującym cykl lekcji poświęconych omawianiu lektury "Quo vadis" Henryka Sienkiewicza
Wykonane zostały tematyczne makiety 3D oddające treść konkretnego fragmentu dzieła. Artystyczna wizja autorska pozwoliła przedstawić w sposób twórczy wybrany wątek, np. pobyt Marka Winicjusza na Zatybrzu lub Sycylii, spotkania bohaterów w Ostrianum, wyobrażenie wyglądu dworu i ogrodów cesarza Nerona lub krwawych igrzysk.
Dziękuję wszystkim zaangażowanym uczniom za udział w projekcie.
Monika Jamiołkowska - nauczyciel języka polskiego
Klasa IVa w ramach projektu edukacyjnego z języka polskiego wykonała modele 3D wybranej postaci z lektur obowiązkowych. Największym powodzeniem wśród dzieci cieszył się Ambroży Kleks oraz szpak Mateusz.
Kreatywne podejście do zadania wyzwoliło wyobraźnię młodych czytelników. Dzięki takiemu działaniu czwartoklasiści znacznie skuteczniej zapamiętali treść lektury oraz przekonali się, że spotkania z literaturą mogą być oryginalne i twórcze.
Monika Jamiołkowska - nauczyciel języka polskiego